Calitatea Ibis sub umbrela My Continental
Dacă îți dorești o cazare cu un raport excelent calitate/preț în București, My Continental Gara de Nord este alegerea ideală.

Am revenit la My Continental Gara de Nord după aproape 8 ani, timp în care din diferite motive am ales alte spații de cazare din București.
Oferta pentru acest an mi s-a părut ok raportat la bugetul disponibil, 320 lei/noapte, cu discount de -20%, cu mic dejun inclus, într-o matrimonială în regim single. Am rezervat 5 nopți pentru perioada Târgului de Turism al României, când hotelul este full de participanții sosiți din provincie. Apropo de discountul de -20% nu este chiar fair play față de agențiile de turism care nu beneficiază de el, dacă clientul nu rezervă direct. Dar ce mai este corect în ziua de azi?
Despre hotel am mai povestit prin 2017, însă de atunci și până acum hotelul s-a rebrenduit transformându-se din Ibis în My Continental, acest pas aducând o modernizare în ceea ce privește mobilierul și designul interior. Cel puțin pe partea de cazare. La restaurant n-am observat mari schimbări.
Pentru mine, poziția strategică a hotelului în apropierea Gării de Nord și a metroului, este un factor important pentru a rezerva aici, în plus, curiozitatea de a evalua un hotel în haine noi m-a determinat să nu stau prea mult pe gânduri și să rezerv cât mai erau disponibile camere. Deși pare greu de crezut, cele 250 de camere se ocupă în totalitate când este Târgul de Turism.
Confortul camerei este superior, mobilier schimbat în totalitate, o temperatură optimă de 23-24 de grade pe care n-am reușit să o schimb, dar ok. Patul matrimonial, cu o saltea primitoare, cearșafuri imaculate care au fost schimbate o dată. Draperii în culoarea fotoliului, asortate cu mocheta, tv lcd cu recepție perfectă a canalelor, un fotoliu confortabil, prize la birou și la capul patului, veioză și lămpi de pat, cutie de valori, un dulap semi-deschis cu umerașe, cuier cu oglindă. Remarc lipsa unui fierbător care ar fi fost util pentru un ceai sau cafea. Înțeleg că este disponibil pentru camerele de tip superior sau apartamente. Așa cum sunt disponibile halatele și papucii de baie. Nici geamul nu prea a fost pe placul meu, accesul la el nu este foarte comod și nici nu se deschide prea mult. Un punct în minus ar fi lipsa ventilației din baie. Dar se compensează cu apa caldă, care ajunge instant în robinet. Wireless foarte bun, dar nu prea l-am folosit, preferând datele mele mobile în care am totală încredere.
Accesul se face cu card, nu mai este nevoie de 2 carduri, cel conductor a dispărut. Este nevoie de card la parter când te urci în lift și alegi etajul și apoi când vrei să ai acces pe holul etajului, către cameră. Dacă camera este la etajul 5 de exemplu nu poți avea acces decât la etajul 5. Pentru ieșire nu mai este nevoie de card pe nicăieri, din rațiuni de siguranță.
Mi-au plăcut ușile de la camere, cu model de puzzle. într-o poză cred că le-am surprins, mi-ar plăcea să le înlocuiesc pe cele de acasă cu un model asemănător.
Restaurantul a rămas așa cum îl știam eu, poate cu design modernizat, capacitatea este de 130 de persoane, iar la micul dejun când fluxul este ridicat, se permite accesul în ultima sală a restaurantului. Pentru sezonul cald, înțeleg că se poate servi masa pe terasă, spațiul fiind generos.
Am servit în fiecare zi aici micul dejun și cina. Micul dejun a intrat în tariful camerei, cina pe bon, se achită la finalul sejurului. Dimineața, la micul dejun ai de unde alege. De la omletă, ouă ochiuri sau fierte, până la bacon, cârnăciori și cartofi țărănești. Brânzeturi, mezeluri de calitate bună, dar feliate astfel încât să vezi lumina prin ele, iaurturi, lapte, cereale, pește marinat, dulceață, nutella, mai multe sortimente de pâine și sucuri de portocale sau grapefruit. Cafea foarte bună, îmi fac mea culpa și recunosc că am ales de fiecare dată o doză triplă de expresso. În fiecare zi am văzut mere, banane și ananas, iar în ultima zi struguri, kiwi și grapefruit. Dar posibil ca fructele să fie aduse mai târziu, eu prezentându-mă în fiecare dimineață în jur de 06.30 când se deschide restaurantul. Apropo, programul este de la 06.30 până la 10.30, iar în weekend, de la 07.00 la 11.00. Prânzul începe la 12.00 și se termină cu cina, până la ora 23.00. Într-o seară ne-au luat comanda la ora 22.00, iar ospătarii au fost răbdători cu noi. Prețurile nu sunt mari, iar oferta este diversificată. O găsiți pe site-ul hotelului. Am comandat și ce nu era în meniu, adică o porție de mititei cu cartofi.
Zona de food cuprinde o cofetărie cu un bar de zi, unde se pot servi diferite preparate și băuturi.
De interes pentru cei care ajung cu o masină electrică, hotelul dispune de o stație pentru încărcare în spatele hotelului. Nu cunosc caracteristicile sau tariful, însă știu că se poate încărca printr-o aplicație.
Parcarea este 40 de lei/zi. Din păcate, aici, urmează un punct în minus pentru hotel. Un coleg, ajuns cu masina în perioada când a nins, nu a putut găsi un loc de parcare din cauza zăpezii. Tipul de la barieră spune că nu este treaba lui, chiar dacă este parcarea hotelului pentru care se încasează bani. Astfel, cu jumătate de parcare goală și cu multă zăpadă, colegul meu a parcat în lateralul hotelului, unde a găsit loc.
Un plus pentru hotel se referă la acceptarea animalelor de companie, de talie mică. Tariful este de 65 lei/zi.
Hotelul nu dispune de zone de relaxare spa și nici de spații de joacă pentru cei mici. În schimb, oferă posibilități de business office și săli de conferințe pentru diferite evenimente corporate.
Raportul calitate/preț este ok, recomand acest hotel pentru un city break și pentru timpul în care îl veți folosi doar pentru odihna pe timpul nopții sau restaurant. În plus, poziția privilegiată în apropierea Gării de Nord, îl transformă într-o excelentă opțiune de cazare.